فرم نظرسنجی از ارباب رجوع فرم نظرسنجی از ارباب رجوع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوینستادمدیریت شهرستان آبیکمدیریت شهرستان آوجمدیریت شهرستان البرزمدیریت شهرستان بوئین زهرامدیریت شهرستان تاکستانمدیریت شهرستان قزویننحوه اطلاع رسانی از مراحل انجام کارخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادنحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادنحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطهخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادانجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصیخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهاد های شماخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادراهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست هاخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاددقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشدخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادتعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادتعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادمیزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادنظم و ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاددریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاهخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادارئه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی کارت ملی، شناسنامه . . . ) به بخش های مختلفخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاداحساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمتخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاداحساس رضایت از خدمات دریافت شدهخیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادنام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند، را بنویسید؟نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسب داشته اند را بنویسید؟چنانچه درخواستی خلاف مقررات از جنابعالی شده است، بنویسید؟لطفا نظرات و پیشنهادات خود را راجع به اصلاح امور بنویسید؟ اشتراک