فرم نظرسنجی میز خدمت فرم نظرسنجی میز خدمت If you are human, leave this field blank. جنسیت زن مرد سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ستاد شهرستان قزوین شهرستان البرز شهرستان آبیک شهرستان تاکستان شهرستان بویین زهرا حوزه خدمت رسانی لطفا انتخاب کنید امور بازرگانی و صنایع امور باغبانی امور خاک و آب کشاورزی امور دام امور زراعت خدمات حمایتی زراعی به بهرهبرداران عنوان زیر خدمت لطفا انتخاب کنید شناسه خدمت لطفا انتخاب کنید وضعیت تاهل متاهل مجرد سن ۱۵ تا ۲۴ سال ۲۵ تا ۳۴ سال ۳۵ تا ۴۴ سال ۴۵ تا ۵۵ سال ۵۵ سال و بیشتر شغل در حال تحصیل بیکار آزاد کارمند میزان تحصیلات زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری نحوه درخواست خدمت کاملا حضوری بیشتر حضوری حضوری اینترنتی کاملا اینترنتی میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان رضایت از نحوه اطلاع رساني درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگويي مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان رضایت از راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پيگيري وضعيت درخواستها در روند دریافت خدمت بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي درخواست خدمت یش از سه بار سه بار دو بار یک بار بدون مراجعه میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت یش از سه بار سه بار دو بار یک بار بدون مراجعه نظم، ترتيب وسهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت در تماس تلفنی و مراجعه حضوری بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات لازم به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام درخواست خدمت کاملا پراکنده نسبتاً پراکنده در چند مرحله نسبتاً یکباره کاملاً یکباره احساس رضایت از خدمت دریافت شده بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد میزان کاربرپسند بودن درگاه اینترنتی ارائه خدمت بسیارکم کم متوسط زیاد بسیار زیاد در خصوص هزینه ارائه خدمت زیاد و عدم رضایت غیر منطقی و عدم رضایت منطقی و رضایت نسبی کم و رضایت کامل بدون هزینه درخصوص نحوه پرداخت هزینه خدمت کاملا دستی و در چند مرحله دستی در یک مرحله بخشی دستی و بخشی الکترونیکی کاملا الکترونیکی بدون پرداخت کانال ارتباطی شما با ارائه دهنده خدمت مورد نظرتان کدام است؟ حضوری و کاملا فیزیکی نیمه حضوری و تلفنی نیمه حضوری و از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق تعامل تلفنی و سامانه ای غیرحضوری و تعامل کاملاً سامانه ای کدام کانال ارتباطی با ارائه دهنده خدمت را ترجیح میدهید؟ حضوری تلفنی ایمیلی پیامکی موبایل سامانه ای Captcha ثبت و ارسال اشتراک